پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یا محمد الرسول الله صل الله علیه و اله وسلم
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
بازدید : 1532
نویسنده : محمد اسلامی
بر ساحت نوراني پيغمبرماتاخته اند/ دراوج جنون خودكه فيلم ساخته اند رسواشده اندتمام عالم غوغاست / گواينكه دوباره نهضت عاشوراست خون همه مسلمين به جوش آمده است/هم مصروليبي بازخروش آمده است/صنعاي يمن شهيدغيرت داده/اين خون به همه نويدعزت داده/گفتندمراجع كه به جمعه آئيد/برمهدي فاطمه فرج راخواهيد/ ..



سلام
نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 1592
نویسنده : محمد اسلامی
یابن الحسن عج؛ آقا دلم آشفته است/ در بیداری ملت ها این دل خفته است¤ بقیه شعر واسه بعدا..



حجاب نعمت الهی..
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391
بازدید : 2668
نویسنده : محمد اسلامی
سوالی که از خانم های بی حجاب مطرح است که چرا ما باید خود را بپوشانیم خوب مردان نگاه خود را باز دارند جواب این سوال این است که برای مثال کسی روزه دار میباشد و در جلوی این شخص کسی هست روزه خوار و غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع استفاده میکند شخص روزه دار خواه نا خواه به این وسوسه دچار میشود که از انها استفاده کند مگر کسی دیگر چه باشد بتواند خود را کنترل کند یا همان بگوییم مومن باشد بتواند خود را نگاه دارد خوب این هم مثل همان حجاب بانوان است که اگر حجاب خود را نتوانی حفظ کنی حتما کسانی وسوسه به دست اوردن تو را در سرهای بی مغز خود میپرورانند مراقب خود باشید با این نعمت الهی و در همه حال به الله پناه ببرید از دست شیطان و شیطانها که در همه جا در کمین هستد و دام در جلوی پای تو پهن کردند..

:: برچسب‌ها: حجاب نعمت الهی , حجاب الهی , حجاب بهترین نعمت است , حجابت مقدس است , حجابت باعث وقار توست , حجاب یعنی تکامل انسان , نعمت حجاب , دختران باحجاب ,