پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شکر خدا
نوشته شده در چهار شنبه 28 فروردين 1392
بازدید : 1457
نویسنده : محمد اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم، شکر خدایی را که دل ما را از مرداب زمانه ای که دلشان مانند سنگ است و مردانشان بویی از غیرت و زنانشان بویی از عفت نشنیده اند بیرون کشید و چون الماس به دل کدر ما جلا داد و در کنار مرواریدان و الماس های دوران جای داد راستی چگونه زبان شکر این همه نعمت را میتواند به جای بیاورد هر چند که در جای آوردن شکر ناقصم ولی باز زبان به شکر تو آغاز میکنم الحمدلله، الحمدلله، الحمدلله. خدا جان تو خود میدانی که کسی که از مرداب بیرون آمده باشد بعضی مواقع خوی و خصلت مردابیان رادارد خدا جان چگونه حالت تعفن آنان را دور بگذارم و دلم رو همچنان الماس جلا شده صاف گردانم و نگذارم لکه ای زآن لجن زار در تنم باشد خدایا اینها را گفتم که نگذاری باز در مرداب غرق شوم و نور تو را نبینم..

:: برچسب‌ها: بسم الله الرحمن الرحیم , شکر خدا , دل ما را از مرداب زمانه , دلشان مانند سنگ است , مردانشان بویی از غیرت , زنانشان بویی از عفت نشنیده اند , چون الماس به دل کدر ما جلا داد , کنار مرواریدان و الماس های دوران جای داد , زبان به شکر تو آغاز میکنم , الحمدلله , الحمدلله , الحمدلله , همچنان الماس , صاف گردان , باز در مرداب غرق شوم , و نور تو را نبینم , ,



آیه الکرسی
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 1518
نویسنده : محمد اسلامی
امام على عليه‏ السلام :اگر كسى از شما چشمانش ناراحت بود ، آيه‏ الكرسى بخواند و در دل ، نيّت شفا كند . به خواست خداوند ، بهبود خواهد يافت .الخصال،صفحه 616..

:: برچسب‌ها: امام على عليه‏ السلام , كسى از شما چشمانش ناراحت بود , آيه‏ الكرسى , نيّت شفا كند , خواست خداوند , , الخصال , صفحه 616 ,