پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سجده گاه..
نوشته شده در سه شنبه 30 دی 1393
بازدید : 1392
نویسنده : محمد اسلامی
شما مگر نمیگویید نباید روی سنگ یا مهر سجده کرد شما یک روایت بیاورید که پیامبر روی فرش سجده کرده باشد در صحیح بخاری جلد اول، پیامبر فرموده زمین برای من هم سجده گاه هم تیمم گاه است شما برای تیمم روی فرش تیمم میکنید یا روی زمین؟ و در مستدرک جلد ۳ صفحه۴۷۳ است که پیامبر روی سنگ سجده میکرده سجد علی الحجر. و شما میگویید کسی که بر روی سنگ یا مهر سجده کند کافر است خوب شما هم بر روی فرش خانه یا مسجد سجده میکنید یا نه چطور ما کافر شدیم شما مسلمان مومن؛..

:: برچسب‌ها: شما مگر نمیگویید نباید روی سنگ یا مهر سجده کرد شما یک روایت بیاورید که پیامبر روی فرش سجده کرده باشد در صحیح بخاری جلد اول، پیامبر فرموده زمین برای من هم سجده گاه هم تیمم گاه است شما برای تیمم روی فرش تیمم میکنید یا روی زمین؟ و در مستدرک جلد ۳ صفحه۴۷۳ است که پیامبر روی سنگ سجده میکرده سجد علی الحجر , و شما میگویید کسی که بر روی سنگ یا مهر سجده کند کافر است خوب شما هم بر روی فرش خانه یا مسجد سجده میکنید یا نه چطور ما کافر شدیم شما مسلمان مومن؛ ,



لطفا اهل سنت جواب دهند..
نوشته شده در دو شنبه 29 دی 1393
بازدید : 1335
نویسنده : محمد اسلامی
پیامبر فرمود: قلم و کاغذ بياوريد، نسبت هذيان دادند و گفتند: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 در فتح الباري ابن حجر عسقلاني بابي دارد به نام باب بعث اسامة بن زيد مي‌گويد: وكان ممن انتدب مع أسامة كبار المهاجرين والأنصار منهم أبو بكر وعمر وأبو عبيدة. فتح الباري، ج 8، ص 152 جناب ابو بکر و عمر و ابو عبيده همه در سپاه اسامه بودند. اين را که شيعه نقل نمي‌کند. اين که مي‌فرمايد: جهزوا جيش أسامة لعن الله من تخلف عنه. الملل والنحل، ج 1، ص 23 و منهاج السنة النبوية، ج 6، ص 318 و المواقف للإيجي، ج 3، ص 650 اين را که شيعه نگفته است. جناب خليفه دوم گفت: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 ما نيازي به وصيت پيغمبر نداريم. کتاب خدا بين شما وجود دارد؛ ولي بعد از اين که نبي مکرم رحلت فرمودند، ايشان گفت:‌ پيغمبر نمي‌ميرد و پيغمبر نمرده است و منکر شد؛ با اين که در قرآن مي‌فرمايد: أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ. سوره آل عمران آيه 144 در جاي ديگر مي‌فرمايد: إِنَّكَ مَيِّتٌ وَإِنَّهُمْ مَيِّتُونَ سوره زمر آيه 30 مگر نگفت: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 حسبنا کتاب الله چه شد که يک دفعه بعد از رحلت نبي مکرم بهم ريخت. اين که خليفه دوم منکر وفات و رحلت پيغمبر است، اين را شايد بينندگان عزيز کم شنيده باشند و اگر هم شنيده باشند، مطالب خيلي سانسور شده است يا بعضا توجيهات نامعقول کردند. آقايان به کتاب صحيح بخاري مراجعه کنند، در کتاب فضائل الصحابه باب 5 از عائشه ام المؤمنين نقل مي‌کند: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم مَاتَ وأبو بَكْرٍ بِالسُّنْحِ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 پيغمبر که از دنيا رفت ابوبکر در مدينه نبود؛ بلکه بيرون مدينه در خانه دختر خارجة در خانه‌اي که در آنجا داشت بود و 6 ماه بعد از خلافتش هم از همان خانه‌اش که در سنح بوده است، سوار اسب مي‌شد و به نماز مي‌آمد و بعد از نماز عشاء برمي‌گشت باز به خارج مدينه. مي‌گويد:‌ پيغمبر که از دنيا رفت ابوبکر در سنح بود، عمر گفت: والله ما مَاتَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 به خدا سوگند پيغمبر از دنيا نرفته است. اين عبارتي است که صحيح بخاري نقل مي‌کند و جناب خليفه دوم به خداي عالم قسم مي‌خورد که پيغمبر از دنيا نرفته است. مي‌گويد: وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 خداي عالم پيغمبر را مبعوث مي‌کند تا دست و پاي يک عده را قطع کند. آيا آيه قرآن است که پيغمبر اکرم بايد مبعوث شود و دست و پاي بعضي از افراد را ببرد؟ آيا در اين زمينه حديثي است؟ چه شد جناب عمر يک دفعه مي‌گويد:‌ والله ما كان يَقَعُ في نَفْسِي إلا ذَاكَ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 بعد مي‌گويد: وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 قضيه چيست؟ از خود آقاي ابو هريره که آقايان قبولش دارند نقل شده است: لما توفي رسول الله صلى الله عليه وسلم قام عمر بن الخطاب فقال إن رجالا من المنافقين يزعمون أن رسول الله قد توفي وإن رسول الله صلى الله عليه وسلم ما مات ولكنه ذهب إلى ربه كما ذهب موسى بن عمران فقد غاب عن قومه أربعين ليلة ثم رجع إليهم بعد أن قيل قد مات ووالله ليرجعن رسول الله صلى الله عليه وسلم كما رجع موسى فليقطعن أيدي رجال وأرجلهم زعموا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم مات السيرة النبوية، ج 6، ص 75 و تاريخ الطبري، ج 2، ص 232 بعضي از منافقين تصور مي‌کنند که پيغمبر از دنيا رفته است، پيغمبر نمرده است؛ بلکه پيغمبر پيش خدا رفته است؛ همان طوري که حضرت موسي 40 روز در کوه طور نزد خدا رفت. به خدا سوگند پيغمبر از اين که پيش خدا رفته است برمي‌گردد و دست و پاي آن افرادي که تصور مي‌کنند پيغمبر مرده است قطع مي‌کند. کتاب‌هاي متعددي اين قضيه را نقل کردند که جناب خليفه دوم سوگند مي‌خورد به خداي عالم که پيغمبر نمرده است و همان طوري که حضرت موسي به کوه طور رفته است، پيغمبر هم به رفته است. حضرت موسي با جسم خودش رفته است؛ ولي جسم پيغمبر در آنجا به زمين افتاده است. شايد قائل به رجعت هستند. بعضي از عزيزان و علماي بزرگوار اهل سنت ناراحت میشوند متاسفانه.. خب در کتب خودتان هست....

:: برچسب‌ها: پیامبر فرمود: قلم و کاغذ بياوريد، نسبت هذيان دادند و گفتند: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 در فتح الباري ابن حجر عسقلاني بابي دارد به نام باب بعث اسامة بن زيد مي‌گويد: وكان ممن انتدب مع أسامة كبار المهاجرين والأنصار منهم أبو بكر وعمر وأبو عبيدة , فتح الباري، ج 8، ص 152 جناب ابو بکر و عمر و ابو عبيده همه در سپاه اسامه بودند , اين را که شيعه نقل نمي‌کند , اين که مي‌فرمايد: جهزوا جيش أسامة لعن الله من تخلف عنه , الملل والنحل، ج 1، ص 23 و منهاج السنة النبوية، ج 6، ص 318 و المواقف للإيجي، ج 3، ص 650 اين را که شيعه نگفته است , جناب خليفه دوم گفت: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 ما نيازي به وصيت پيغمبر نداريم , کتاب خدا بين شما وجود دارد؛ ولي بعد از اين که نبي مکرم رحلت فرمودند، ايشان گفت:‌ پيغمبر نمي‌ميرد و پيغمبر نمرده است و منکر شد؛ با اين که در قرآن مي‌فرمايد: أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ , سوره آل عمران آيه 144 در جاي ديگر مي‌فرمايد: إِنَّكَ مَيِّتٌ وَإِنَّهُمْ مَيِّتُونَ سوره زمر آيه 30 مگر نگفت: حَسْبُنَا كِتَابُ اللَّهِ صحيح البخاري، ج 4، ص 1612 حسبنا کتاب الله چه شد که يک دفعه بعد از رحلت نبي مکرم بهم ريخت , اين که خليفه دوم منکر وفات و رحلت پيغمبر است، اين را شايد بينندگان عزيز کم شنيده باشند و اگر هم شنيده باشند، مطالب خيلي سانسور شده است يا بعضا توجيهات نامعقول کردند , آقايان به کتاب صحيح بخاري مراجعه کنند، در کتاب فضائل الصحابه باب 5 از عائشه ام المؤمنين نقل مي‌کند: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم مَاتَ وأبو بَكْرٍ بِالسُّنْحِ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 پيغمبر که از دنيا رفت ابوبکر در مدينه نبود؛ بلکه بيرون مدينه در خانه دختر خارجة در خانه‌اي که در آنجا داشت بود و 6 ماه بعد از خلافتش هم از همان خانه‌اش که در سنح بوده است، سوار اسب مي‌شد و به نماز مي‌آمد و بعد از نماز عشاء برمي‌گشت باز به خارج مدينه , مي‌گويد:‌ پيغمبر که از دنيا رفت ابوبکر در سنح بود، عمر گفت: والله ما مَاتَ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 به خدا سوگند پيغمبر از دنيا نرفته است , اين عبارتي است که صحيح بخاري نقل مي‌کند و جناب خليفه دوم به خداي عالم قسم مي‌خورد که پيغمبر از دنيا نرفته است , مي‌گويد: وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 خداي عالم پيغمبر را مبعوث مي‌کند تا دست و پاي يک عده را قطع کند , آيا آيه قرآن است که پيغمبر اکرم بايد مبعوث شود و دست و پاي بعضي از افراد را ببرد؟ آيا در اين زمينه حديثي است؟ چه شد جناب عمر يک دفعه مي‌گويد:‌ والله ما كان يَقَعُ في نَفْسِي إلا ذَاكَ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 بعد مي‌گويد: وَلَيَبْعَثَنَّهُ الله فَلَيَقْطَعَنَّ أَيْدِيَ رِجَالٍ وَأَرْجُلَهُمْ صحيح البخاري، ج 3، ص 1341 قضيه چيست؟ از خود آقاي ابو هريره که آقايان قبولش دارند نقل شده است: لما توفي رسول الله صلى الله عليه وسلم قام عمر بن الخطاب فقال إن رجالا من المنافقين يزعمون أن رسول الله قد توفي وإن رسول الله صلى الله عليه وسلم ما مات ولكنه ذهب إلى ربه كما ذهب موسى بن عمران فقد غاب عن قومه أربعين ليلة ثم رجع إليهم بعد أن قيل قد مات ووالله ليرجعن رسول الله صلى الله عليه وسلم كما رجع موسى فليقطعن أيدي رجال وأرجلهم زعموا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم مات السيرة النبوية، ج 6، ص 75 و تاريخ الطبري، ج 2، ص 232 بعضي از منافقين تصور مي‌کنند که پيغمبر از دنيا رفته است، پيغمبر نمرده است؛ بلکه پيغمبر پيش خدا رفته است؛ همان طوري که حضرت موسي 40 روز در کوه طور نزد خدا رفت , به خدا سوگند پيغمبر از اين که پيش خدا رفته است برمي‌گردد و دست و پاي آن افرادي که تصور مي‌کنند پيغمبر مرده است قطع مي‌کند , کتاب‌هاي متعددي اين قضيه را نقل کردند که جناب خليفه دوم سوگند مي‌خورد به خداي عالم که پيغمبر نمرده است و همان طوري که حضرت موسي به کوه طور رفته است، پيغمبر هم به رفته است , حضرت موسي با جسم خودش رفته است؛ ولي جسم پيغمبر در آنجا به زمين افتاده است , شايد قائل به رجعت هستند , بعضي از عزيزان و علماي بزرگوار اهل سنت، همين آقا سعيد عزيز ما که در برنامه آقاي يزداني خيلي عصباني و ناراحت بود، اميدواريم که اين برنامه را ببينند و اين را توجيه کنند , عصبانيت ندارد؛ ناراحتي و داد و بي‌داد کردن ندارد , يک سري مباحثي در کتب شما وجود دارد که شما بايد به اين مطالب جواب دهيد , ,



جانشین پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم..
نوشته شده در یک شنبه 28 دی 1393
بازدید : 1317
نویسنده : محمد اسلامی
ابن عباس مي‌گويد: رسول خدا صلي الله عليه وسلم براي علي فرمود: تو براي من، همانند هارون نسبت به موسي هستي؛ جز اين‌كه تو پيامبر نيستي. همانا سزاوار نيست كه من از ميان شما برده شوم، مگر اين‌كه تو جانشين من در ميان تمام مؤمنان بعد از من هستي.الشيباني، عمرو بن أبي عاصم الضحاك (متوفاى287هـ)، السنة، ج2، ص565، تحقيق: محمد ناصر الدين الألباني، ناشر: المكتب الإسلامي - بيروت، الطبعة: الأولى، 1400هـ.تصحيح روايت از سوي البانيالباني وهابي‌ روايات كتاب «السنة» ابن ابي‌عاصم را تحقيق كرده و نام آن را «ظلال الجنة في تخريج السنة»‌ گذاشته است.وي در ذيل اين روايت مي‌نويسد:1188. اسناده حسن. ورجاله ثقات رجال الشيخين غير ابي بلج واسمه يحيي بن سليم بن بلج. قال الحافظ: «صدوق ربما اخطأ».آیا باز هم برای شما حجت تمام نمیشود که حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم به صراحت حضرت علی علیه السلام را به عنوان جانشین خود انتخاب میکند..دوستان کمی تفکر و تأمل کنید که راه حقیقت را پیدا کنید..یاعلی مدد..

:: برچسب‌ها: ابن عباس مي‌گويد: رسول خدا صلي الله عليه وسلم براي علي فرمود: تو براي من، همانند هارون نسبت به موسي هستي؛ جز اين‌كه تو پيامبر نيستي , همانا سزاوار نيست كه من از ميان شما برده شوم، مگر اين‌كه تو جانشين من در ميان تمام مؤمنان بعد از من هستي , الشيباني، عمرو بن أبي عاصم الضحاك (متوفاى287هـ)، السنة، ج2، ص565، تحقيق: محمد ناصر الدين الألباني، ناشر: المكتب الإسلامي - بيروت، الطبعة: الأولى، 1400هـ , تصحيح روايت از سوي البانيالباني وهابي‌ روايات كتاب «السنة» ابن ابي‌عاصم را تحقيق كرده و نام آن را «ظلال الجنة في تخريج السنة»‌ گذاشته است , وي در ذيل اين روايت مي‌نويسد:1188 , اسناده حسن , ورجاله ثقات رجال الشيخين غير ابي بلج واسمه يحيي بن سليم بن بلج , قال الحافظ: «صدوق ربما اخطأ» , آیا باز هم برای شما حجت تمام نمیشود که حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم به صراحت حضرت علی علیه السلام را به عنوان جانشین خود انتخاب میکند , , دوستان کمی تفکر و تأمل کنید که راه حقیقت را پیدا کنید , , یاعلی مدد ,



اهل سنت جواب دهند..
نوشته شده در شنبه 27 دی 1393
بازدید : 1345
نویسنده : محمد اسلامی
1_ پیامبر اکرم (ص) میفرمایند جنگ با علی ع جنگ با من است، انا حرب لمن حاربکم و سلم لمن سالمکم مسند احمد ج ۲ ص۴۴۲ .صحیح ابن هبان جلد ۱۵ ص ۴۳۳. حاکم نیشابوری میگوید حدیث حسن است مستدرک جلد ۲ ص ۳. نظر شما به جنگ افروزان جنگ جمل و صفین چیست؟ ایا این جنگ همان جنگ با رسول خدا میدانید پس تکلیف طلحه و زبیر و عایشه و معاویه چیست؟ اگر میگویید اینها اجتهاد کرده اند و در اجتهاد خود خطا کرده اند اجتهاد باید در مرتبه اول متکی به کتاب و سنت باشد اینها از کدام ایه و حدیث نبوی این اجتهاد را کرده اند؟ یا میگویید اینها سخن پیامبر را که گفته انا حرب لمن حاربکم و سلمن لمن سالمکم را انکار کرده و خود فتوا صادر کرده اند پس شما قایل به نفس اسلام یا منکر خاتمیت پیامبر هستید؟ ..

:: برچسب‌ها: 1_ پیامبر اکرم (ص) میفرمایند جنگ با علی ع جنگ با من است، انا حرب لمن حاربکم و سلم لمن سالمکم مسند احمد ج ۲ ص۴۴۲ , صحیح ابن هبان جلد ۱۵ ص ۴۳۳ , حاکم نیشابوری میگوید حدیث حسن است مستدرک جلد ۲ ص ۳ , نظر شما به جنگ افروزان جنگ جمل و صفین چیست؟ ایا این جنگ همان جنگ با رسول خدا میدانید پس تکلیف طلحه و زبیر و عایشه و معاویه چیست؟ اگر میگویید اینها اجتهاد کرده اند و در اجتهاد خود خطا کرده اند اجتهاد باید در مرتبه اول متکی به کتاب و سنت باشد اینها از کدام ایه و حدیث نبوی این اجتهاد را کرده اند؟ یا میگویید اینها سخن پیامبر را که گفته انا حرب لمن حاربکم و سلمن لمن سالمکم را انکار کرده و خود فتوا صادر کرده اند پس شما قایل به نفس اسلام یا منکر خاتمیت پیامبر هستید؟ ,



دوستان اهل سنت بخوانند..
نوشته شده در شنبه 27 دی 1393
بازدید : 1392
نویسنده : محمد اسلامی
از دوستان اهل سنت که به دنبال حقیقت هستند میتوانند با من از طریق پیامک در ارتباط باشند، وسوالات خودشون رو بپرسند.. کسانی هم که تعصب سختی به مذهبشون دارند میتوانند پیامک بدهند.. البته اگر نمیترسند.. یاعلی مدد..