پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چند سوال
نوشته شده در جمعه 10 خرداد 1392
بازدید : 2165
نویسنده : محمد اسلامی
من چند تا سوال از شما میپرسم، به قول خلیفه دومتان که کتاب خدا برای ما بس است. کجای قران امده باید زکات را به خلیفه باید داد؟ پس چرا ابوبکر بعد خلافتش مسلمانانی را که نماز به پا میداشتند و زکات هم میدادن فقط زکات را به ابوبکر نمیدادن، با انها جنگ کرد و تمام انها را قتل عام کرد و خالد بن ولید، به دستور ابوبکر مالک بن نویره را کشت و خالد بعد کشتن با زن مالک همبستر شد. چطور این را توجیح میکنید و میگویید خالد اجتهاد کرد؟ خالد به چه ایه قران استناد کرد؟ به کدام حدیث نبوی استناد کرد؟ ایا در قران امده صحابه بزرگوار پیامبر را فقط به خاطر ندادن زکات ان هم به ابوبکرـکه زکات پرداخت میکردندـ باید کشت و با زنش نزدیکی کرد. حالا شما با این حال میگویید هنوز ثواب هم میبرند ایا این عقلی است؟ ..

:: برچسب‌ها: اهل سنت ایران , خالدبن ولید , صحابه پیامبر , شبهات اهل سنت , ملازاده وهابی , من چند تا سوال از شما میپرسم , قول خلیفه دومتان که کتاب خدا برای ما بس است , کجای قران امده باید زکات را به خلیفه باید داد , پس چرا ابوبکر , مسلمانانی را که نماز به پا میداشتند , زکات را به ابوبکر نمیدادن , مالک بن نویره ,